Գլխավոր
Մեր մասին
Ծրագրեր
Գաղափարախոսություն
Հեռուստախաղ
Տեսանյութեր
Լուսանկարներ
Երգեր
Մեր տվյալները
 
 
 
 
 

Դեպի Մուսալեռ

 
 

«Հայ ասպետ» միջնակարգ դպրոց


 
 

«Հայ ասպետ» տարեգրություն

 
   
 

«Հայ ասպետ» դպրոցին տրված արտոնագրեր


 
 

Հեռուստախաղ




Հաստատված է «Հայ ասպետ» ԿԲՀ-ի հոգաբարձուների խորհրդի կողմից

«Հայ ասպետ-2018» հեռուստամրցաշարի

ավագ խմբի կանոնակարգ

 

Գլխավոր հովանավոր - ՀՀ ԿԳՆ

ՀեռարձակումըՀանրային հեռուստաալիքով շաբաթական մեկ անգամ` կրկնությամբ:

Կազմակերպման կարգը- Ծրագիրը 12-ամսյա մրցախաղ է՝ 2 ամիս եթերաշրջանի նախապատրաստման, 9 ամիս նկարահանումային, 1 ամիս արշավային շրջափուլերով:

Խաղի նկարահանումից մեկ ու կես ամիս առաջ «Հայ ասպետ» հիմնադրամի գրասենյակ են հրավիրվում արդեն հայտագրված դպրոցները և ստանում համապատասխան նյութեր: Դպրոցներում խաղին մասնակցելու համար նախապես ընտրում են 15-20 աշակերտ (ազատ ընտրությամբ): Նրանց բոլորին տրվում են հանձնարարված նյութերը, ապա մի քանի շաբաթից, անցկացնելով նախնական մրցույթ, որոշվում են այն մասնակիցները, որոնցից 5-ը ներկայանում են որպես գլխավոր թիմ, իսկ 6-ը` որպես հանդիսատես-օգնական: Յուրաքանչյուր դպրոց իրավունք ունի ներգրավելու ևս 5 հանդիսատես աշակերտ:

Նախապատրաստական շրջան – 1,5 ամիս

Խաղի ընթացակարգը-

1-ին և 5-րդ փուլեր (անցկացվում են ավանդական ձևով) Հարցերը կազմված են նախօրոք հանձնարարված թեմաներից, և էկրանին հայտվելու են խառը՝ առանց փուլային տարանջատման: Պատասխանները պետք է լինեն կարճ՝ մեկ-երկու նախադասությամբ: Թիմերի ավագներն ընտրում են տառ, բացվում է թեման, հետո՝ հարցը: Այս փուլերից յուրաքանչյուրի ընթացքում կատարվում է 2 պտույտ, բացվում է 6 հարց, որոնք գնահատվում են 4 միավորանոց սանդղակով, իսկ «Հայ ասպետ», այսինքն՝ 5-րդ միավորը, շնորհում է միայն հաղորդավարը՝ փայլուն, կազմակերպված, հստակ և համառոտ պատասխանի համար: Այսպիսով՝ խաղում առավելագույնը միավորը դառնում է 5-ը:

2-րդ փուլ (ճեպախաղ) -Այս փուլում կատարվում է 2 պտույտ, բացվում է 6 հարց, յուրաքանչյուր թիմ պատասխանում է 2 հարցի: Մասնակիցները պատասխանում են հարցերի, որոնք կազմված են դպրոցական դասագրքերից և հանձրարարված հանրագիտարանային հատուկ նյութից: Այս փուլում յուրաքանչյուր մասնակից իրավունք ունի մասնակցելու միայն մեկ անգամ (մեկ պտույտի): Մասնակիցները խաղատախտակից ընտրում են տառը, բացվում է թեման, թիմակիցներն ընտրում են այն մասնակցին, որը պետք է պատասխանի, և հետո միայն բացվում է հարցը: Այս փուլում հարցերն ավելի պարզ են, կազմված 3 ենթահարցից, կարճ պատասխաններ պահանջող: Յուրաքանչյուր ենթահարցի պատասխան գնահատվում է 1 միավոր:

Եթե տվյալ մասնակիցը որևէ ենթահարցի չի պատասխանում, ապա, թիմին թողնելով իր հավաքած միավորները, զրկվում է խաղը շարունակելու իրավունքից և անցնում է սրահի այն հատվածը, որը նախատեսված է խաղից դուրս մնացածների համար (տուգանային անկյուն- վերադարձի հնարավորությամբ):

Ուշադրություն. Հեռուստախաղի 3-րդ փուլում կատարվել են բովանդակային և գնահատման ձևի փոփոխություններ, և ավելացել ևս մեկ փուլ:

3-րդ փուլ (ավագների խաղ - մենամարտ) - Այս փուլում ավագները մրցում են նախօրոք հանձնարարված թեմաներով՝ արագհարցում (բլից) կարգով: Հարցերը տալիս է հաղորդավարը: Կատարվում է 2 պտույտ՝ յուրաքանչյուր հարց-պատասխան կատարվում է հետևյալ կարգով.

հնչում է հարցը, ճիշտ պատասխանի դեպքում ավագը վաստակում է 3 միավոր, եթե չի կռահում պատասխանը, ապա բացվում է 1-ին հուշումը, որից հետո պատասխանելու դեպքում վաստակում է 2 միավոր, իսկ չպատասխանելու դեպքում բացվում է 2-րդ՝ վերջին հուշումը, որից հետո ճիշտ պատասխանը բերում է ընդհամենը 1 միավոր: Այսինքն ամեն օգնություն ճիշտ պատասխանի 3 միավորից հանում է երեք միավոր:

Արդյունքում յուրաքանչյուր ավագ հարցերին միանգամից պատասխանելու դեպքում իր թիմի համար կարող է վաստակել 6 միավոր:

Երկրորդ պտույտից հետո այն թիմերի ավագները, որոնք խաղից դուրս մնացած թիմակից (ներ) ունեն, հնարավորություն են ստանում պատասխանելու լրացուցիչ հարցի կամ հարցերի՝ կորցրած թիմակիցների քանակով: Այս դեպքում հուշումներ չկան և միայն հարցի միանգամից և ճիշտ պատասխանի դեպքում նրանք կվերադարձնեն ընկերոջը, իսկ սխալ պատասխանի դեպքում՝ կկորցնեն կուտակած միավորներից մեկը: Ավագներն իրավունք ունեն նաև հրաժարվելու և խաղը շարունակելու մնացած անդամներով:

Եթե թիմի ավագը հրաժարվում է կամ նրան չի հաջողվում վերադարձնել խաղից դուրս մնացած անդամին(ներին), ապա թիմը 5-րդ փուլում խաղում է առանց այդ մասնակիցների:

4-րդ փուլ -(Հանդիսատեսի օգնություն )

3-րդ փուլից հետո խաղի մեջ են մտնում հանդիսատեսօգնականները, որոնց տրվող հարցերը կազմված են լինում 1-ին և5-րդ փուլի թեմաներով: Յուրաքանչյուր թիմի ավագ ընտրում է տառը, բացվում է թեման և այդ թիմի հանդիսատես-օգնականներից ցանկացողին հնարավորություն է տրվում պատասխանելու բացված հարցին: Ճիշտ պատասխանը թիմին բերում է լրացուցիչ 4 միավոր: Եթե պատասխանողը վաստակել է 2-ից բարձր միավոր, և իր թիմն անցել է կիսաեզրափակիչ փուլ, ապա ինքն էլ է վաստակում թիմի հետ արշավի մասնակցելու իրավունք:

Գնահատման կարգըառաջին և հինգերորդ փուլերում պատասխանները գնահատվում են 4+1 միավորանոց սանդղակով, երկրորդ և չորրորդ՝ ճեպախաղ կոչվող փուլերում՝ 1 միավորանոց սանդղակով, երրորդ՝ ավագների մենամարտ փուլում՝ 3 միավորանոց սանդղակով:

Լավագույն մասնակից- Հեռուստախաղի վերջում շնորհվում է խաղի լավագույն մասնակից անվանակարգը, որը ստացողները վաստակում են հատուկ մրցանակ և արշավի մասնակցության:

Կիսաեզրափակիչ փուլ - Կիսաեզրափակիչ փուլ դուրս են գալիս ոչ թե 1-ին փուլում հաղթած թիմերը, այլ այն 9 թիմերը, որոնց հավաքած միավորները առավելագույնն են: Եթե այդ թիմերը 1-ին փուլում կորցրել են մասնակից- անդամներ, ապա կիսաեզրափակիչ խաղի առաջին փուլում կարող են հետ վերադարձնել նրանց՝ յուրաքանչյուրի հարցի համար վաստակելով նվազագույնը 4 միավոր՝ 4 միավոր՝ 1 հոգու վերադարձ սկզբունքով:

Եզրափակիչ փուլ- Եթե եզրափակիչ փուլ անցած որևէ թիմ կիսաեզրափակիչ փուլում է կորցրել է թիմի անդամ(ներ), ապա գործում է վերադարձի նույն սկզբունքը՝ նվազագույնը 4 միավոր յուրաքանչյուր մասնակցի համար:

Մրցանակային ֆոնդ- առաջին փուլին մասնակցող բոլոր թիմերը վաստակում են գրքեր, առարկայական պաստառներ, ամսագրեր, ձայներիզներ և այլն: Իսկ հաղթող թիմերը (յուրաքանչյուր խաղին ամենաբարձր միավոր հավաքած թիմերը)` նաև ՀՀ և Արցախի մեծամասշտաբ քարտեզներ:

Կիսաեզրափակիչ անցած թիմերը վաստակում են ՀՀ որևէ մարզում հնգօրյա արշավի մասնակցության իրավունք:

Եզրափակչում հաղթող` առաջին տեղ գրաված թիմը վաստակում է «Հայ ասպետ» քարարծիվը, հնգօրյա շրջագայություն Արևմտյան Հայաստանում, Մեծ Հայքի մեծամասշտաբ քարտեզ, գրքեր և այլն: Երկրորդ և երրորդ տեղեր գրավածները վաստակում են համապատասխանաբար արծաթե և բրոնզե մեդալներ, առարկայական այլ նվերներ և հնգօրյա արշավ Արցախում:

Պարտադիր պայմաններ - Յուրաքանչյուր խաղում մրցում են 3 թիմ, մասնակիցները նկարահանման գալիս են սպիտակ վերնաշապիկներով, տղաները`սև տաբատով, իսկ աղջիկները`սև կիսաշրջազգեստով, հավաքած մազերով: Թիմերի գույների ընտրությունը կատարվում է նախապես`վիճակահանությամբ, որից հետո հիմնական մասնակիցներին տրվում են հայասպետյան անթևեր (ժիլետներ) և փոխկապներ:

Դպրոցները մասնակցությունից կարող են հրաժարվել ոչ ուշ, քան պայմաններին ծանոթանալուց երեք օր հետո` նախարարության կամ վարչությունների թույլտվությամբ միայն:

Թիմի կազմում պետք է լինի նվազագույնը երկու տղա: Հաջորդ փուլ անցնելու դեպքում իրավունք է տրվում փոխել թիմի միայն մեկ անդամ՝ գրավոր հիմնավորումով:

Հանձնարարված նյութերի բացակայության կամ սխալ պատճենահանման դեպքում հեռուստանախագծի խմբագրությունը պատասխանատվություն չի կրում, եթե գրականությունը ստանալուց հետո 3 օրվա ընթացքում չի տեղեկացվել այդ մասին :

Մասնակցության հայտը խնդրում ենք ուղարկել «Հայ ասպետ»-ի էլեկտրոնային հասցեին` hayaspet_tv@yahoo.com: Այն կարող եք բեռնել, անցնելով նշված հղումով՝ http://www.hayaspet.am/Files/Hayti_nmush_1.doc:

Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել 077-05-42-77 հեռախոսահամարով:

Գրականությունը ստանալուց  հետո նյութերի բացակայության կամ սխալ պատճենահանման դեպքում հեռուստախաղը պատասխանատվություն չի կրում:


 «Հայ ասպետ-2018» հեռուստամրցաշարի միջին խմբի կանոնակարգ

 

Գլխավոր հովանավոր - ՀՀ ԿԳՆ

ՀեռարձակումըՀանրային հեռուստաալիքով, շաբաթական մեկ անգամ` կրկնությամբ:

Կազմակերպման կարգը- Ծրագիրը 12-ամսյա մրցախաղ է՝ 2 ամիս եթերաշրջանի նախապատրաստման, 9 ամիս նկարահանումային, 1 ամիս արշավային շրջափուլերով:

Խաղի նկարահանումից մեկ ու կես ամիս առաջ «Հայ ասպետ» հիմնադրամի գրասենյակ են հրավիրվում արդեն հայտագրված դպրոցները և ստանում համապատասխան նյութեր: Դպրոցներում խաղին մասնակցելու համար նախապես ընտրում են 15-20 աշակերտ (ազատ ընտրությամբ): Նրանց բոլորին տրվում են հանձնարարված նյութերը, ապա մի քանի շաբաթից, անցկացնելով նախնական մրցույթ, որոշվում են այն մասնակիցները, որոնցից 5-ը ներկայանում են որպես գլխավոր թիմ, իսկ 6-ը` որպես հանդիսատես-օգնական: Յուրաքանչյուր դպրոց իրավունք ունի ներգրավելու ևս 5 հանդիսատես աշակերտ:

Նախապատրաստական շրջան – 1,5 ամիս

Խաղի ընթացակարգը-

1-ին և 5-րդ փուլեր (անցկացվում են ավանդական ձևով) Հարցերը կազմված են նախօրոք հանձնարարված թեմաներից, և էկրանին հայտվելու են խառը՝ առանց փուլային տարանջատման: Պատասխանները պետք է լինեն կարճ՝ մեկ-երկու նախադասությամբ: Թիմերի ավագներն ընտրում են տառ, բացվում է թեման, հետո՝ հարցը: Այս փուլերից յուրաքանչյուրի ընթացքում կատարվում է 2 պտույտ, բացվում է 6 հարց, որոնք գնահատվում են 4 միավորանոց սանդղակով, իսկ «Հայ ասպետ», այսինքն՝ 5-րդ միավորը, շնորհում է միայն հաղորդավարը՝ փայլուն, կազմակերպված, հստակ և համառոտ պատասխանի համար: Այսպիսով՝ խաղում առավելագույնը միավորը դառնում է 5-ը:

2-րդ փուլ (ճեպախաղ) -Այս փուլում կատարվում է 2 պտույտ, բացվում է 6 հարց, յուրաքանչյուր թիմ պատասխանում է 2 հարցի: Մասնակիցները պատասխանում են հարցերի, որոնք կազմված են դպրոցական դասագրքերից և հանձրարարված հանրագիտարանային հատուկ նյութից: Այս փուլում յուրաքանչյուր մասնակից իրավունք ունի մասնակցելու միայն մեկ անգամ (մեկ պտույտի): Մասնակիցները խաղատախտակից ընտրում են տառը, բացվում է թեման, թիմակիցներն ընտրում են այն մասնակցին, որը պետք է պատասխանի, և հետո միայն բացվում է հարցը: Այս փուլում հարցերն ավելի պարզ են, կազմված 3 ենթահարցից, կարճ պատասխաններ պահանջող: Յուրաքանչյուր ենթահարցի պատասխան գնահատվում է 1 միավոր:

Եթե տվյալ մասնակիցը որևէ ենթահարցի չի պատասխանում, ապա, թիմին թողնելով իր հավաքած միավորները, զրկվում է խաղը շարունակելու իրավունքից և անցնում է սրահի այն հատվածը, որը նախատեսված է խաղից դուրս մնացածների համար (տուգանային անկյուն- վերադարձի հնարավորությամբ):

Ուշադրություն. Հեռուստախաղի 3-րդ փուլում կատարվել են բովանդակային և գնահատման ձևի փոփոխություններ, և ավելացել ևս մեկ փուլ:

3-րդ փուլ (ավագների խաղ - մենամարտ) - Այս փուլում ավագները մրցում են նախօրոք հանձնարարված թեմաներով՝ արագհարցում (բլից) կարգով: Հարցերը կարդում է հաղորդավարը: Կատարվում է 2 պտույտ՝ յուրաքանչյուր հարց-պատասխան կատարվում է հետևյալ կարգով.

-հնչում է հարցը, ճիշտ պատասխանի դեպքում ավագը վաստակում է 3 միավոր, եթե չի կռահում պատասխանը, ապա բացվում է 1-ին հուշումը, որից հետո պատասխանելու դեպքում վաստակում է 2 միավոր, իսկ չպատասխանելու դեպքում բացվում է 2-րդ՝ վերջին հուշումը, որից հետո ճիշտ պատասխանը բերում է ընդհամենը 1 միավոր: Այսինքն ամեն օգնություն ճիշտ պատասխանի 3 միավորից հանում է երեք միավոր:

Արդյունքում յուրաքանչյուր ավագ հարցերին միանգամից պատասխանելու դեպքում իր թիմի համար կարող է վաստակել 6 միավոր:

Երկրորդ պտույտից հետո այն թիմերի ավագները՝ իր ցանկությամբ, որոնք խաղից դուրս մնացած թիմակից (ներ) ունեն, հնարավորություն են ստանում պատասխանելու լրացուցիչ հարցի կամ հարցերի՝ կորցրած թիմակիցների քանակով: Այս դեպքում հուշումներ չկան և միայն հարցի միանգամից և ճիշտ պատասխանի դեպքում նրանք կվերադարձնեն ընկերոջը, իսկ սխալ պատասխանի դեպքում՝ կկորցնեն կուտակած միավորներից մեկը: Ավագներն իրավունք ունեն նաև հրաժարվելու և խաղը շարունակելու մնացած անդամներով:

Եթե թիմի ավագը հրաժարվում է կամ նրան չի հաջողվում վերադարձնել խաղից դուրս մնացած անդամին(ներին), ապա թիմը 5-րդ փուլում խաղում է առանց այդ մասնակիցների:

4-րդ փուլ -(Հանդիսատեսի օգնություն )

3-րդ փուլից հետո խաղի մեջ են մտնում հանդիսատեսօգնականները, որոնց տրվող հարցերը կազմված են լինում 1-ին և5-րդ փուլի թեմաներով: Յուրաքանչյուր թիմի ավագ ընտրում է տառը, բացվում է թեման և այդ թիմի հանդիսատես-օգնականներից ցանկացողին հնարավորություն է տրվում պատասխանելու բացված հարցին: Ճիշտ պատասխանը թիմին բերում է լրացուցիչ 4 միավոր: Եթե պատասխանողը վաստակել է 2-ից բարձր միավոր, և իր թիմն անցել է կիսաեզրափակիչ փուլ, ապա ինքն էլ է վաստակում թիմի հետ արշավի մասնակցելու իրավունք:

Գնահատման կարգըառաջին և հինգերորդ փուլերում պատասխանները գնահատվում են 4+1 միավորանոց սանդղակով, երկրորդ և չորրորդ՝ ճեպախաղ կոչվող փուլերում՝ 1 միավորանոց սանդղակով, երրորդ՝ ավագների մենամարտ փուլում՝ 3 միավորանոց սանդղակով:

Լավագույն մասնակից- Հեռուստախաղի վերջում շնորհվում է խաղի լավագույն մասնակից անվանակարգը, որը ստացողները վաստակում են հատուկ մրցանակ և արշավի մասնակցություն:

Կիսաեզրափակիչ փուլ - Կիսաեզրափակիչ փուլ դուրս են գալիս ոչ թե 1-ին փուլում հաղթած թիմերը, այլ այն 9 թիմերը, որոնց հավաքած միավորները առավելագույնն են: Եթե այդ թիմերը 1-ին փուլում կորցրել են մասնակից- անդամներ, ապա կիսաեզրափակիչ խաղի առաջին փուլում կարող են հետ վերադարձնել նրանց՝ յուրաքանչյուրի հարցի համար վաստակելով նվազագույնը 4 միավոր- 4 միավոր՝ 1 հոգու վերադարձ սկզբունքով:

Եզրափակիչ փուլ- Եթե եզրափակիչ փուլ անցած որևէ թիմ կիսաեզրափակիչ փուլում կորցրել է թիմի անդամ(ներ), ապա գործում է վերադարձի նույն սկզբունքը՝ նվազագույնը 4 միավոր յուրաքանչյուր մասնակցի համար:

Մրցանակային ֆոնդ- առաջին փուլին մասնակցող բոլոր թիմերը վաստակում են գրքեր, , առարկայական պաստառներ, ամսագրեր, ձայներիզներ և այլն: Իսկ հաղթող թիմերը (յուրաքանչյուր խաղին ամենաբարձր միավոր հավաքած թիմերը)` նաև ՀՀ և Արցախի մեծամասշտաբ քարտեզներ:

Կիսաեզրափակիչ անցած թիմերը վաստակում են «Հայ ասպետի» շապիկներ և գլխարկներ, ՀՀ որևէ մարզում եռօրյա և հնգօրյա արշավի մասնակցության իրավունք:

Եզրափակիչ անցած թիմերը վաստակում են Մեծ Հայքի մեծամասշտաբ քարտեզ և հնգօրյա արշավ Արցախում: Հաղթող` առաջին տեղ գրաված թիմը վաստակում է «Հայ ասպետ» քարարծիվը, «Հայոց գրերը» մեծամասշտաբ պաստառ, արժեքավոր գրքեր և այլն: Երկրորդ և երրորդ տեղեր գրավածները վաստակում են համապատասխանաբար արծաթե և բրոնզե մեդալներ և առարկայական այլ նվերներ:  

Պարտադիր պայմաններ - Յուրաքանչյուր խաղում մրցում են 3 թիմ, մասնակիցները նկարահանման գալիս են սպիտակ վերնաշապիկներով, տղաները`սև տաբատով, իսկ աղջիկները`սև կիսաշրջազգեստով, հավաքած մազերով: Թիմերի գույների ընտրությունը կատարվում է նախապես`վիճակահանությամբ, որից հետո հիմնական մասնակիցներին տրվում են հայասպետյան կիսաբաճկոններ (ժիլետներ) և փոխկապներ:

Դպրոցները մասնակցությունից կարող են հրաժարվել ոչ ուշ, քան պայմաններին ծանոթանալուց երեք օր հետո` նախարարության կամ վարչությունների թույլտվությամբ միայն:

Թիմի կազմում պետք է լինի նվազագույնը երկու տղա: Հաջորդ փուլ անցնելու դեպքում իրավունք է տրվում փոխել թիմի միայն մեկ անդամ՝ գրավոր հիմնավորումով:

Հանձնարարված նյութերի բացակայության կամ սխալ պատճենահանման դեպքում հեռուստանախագծի խմբագրությունը պատասխանատվություն չի կրում, եթե գրականությունը ստանալուց հետո 3 օրվա ընթացքում չի տեղեկացվել այդ մասին :

Մասնակցության հայտը խնդրում ենք ուղարկել «Հայ ասպետ»-ի էլեկտրոնային հասցեին` hayaspet_tv@yahoo.com: Այն կարող եք բեռնել, անցնելով նշված հղումով՝ http://www.hayaspet.am/Files/Hayti_nmush_1.doc:

Հարցերի դեպքում կարող եք զանգահարել 077-05-42-77 հեռախոսահամարով:

Գրականությունը ստանալուց  հետո նյութը կորցնելու կամ սխալ պատճենահանման դեպքում հեռուստախաղը պատասխանատվություն չի կրում:

 


© ''Հայ ասպետ'' կրթադաստիարակչական,
բարեգործական հիմնադրամ

Երևան, Արշակունյաց 20, Թելմանի անվան N13 դպրոց
Հեռախոս (+374 10) 58-63-73
Created by Planet AM